2013. június 26., szerda

IV. rész

Sziasztok! Amint látjátok meghoztam a kövi részt! Ez egy kicsit most rövidebb lett, de következők hosszabbak lesznek ígérem. Csak annyit szeretnék még mondani, hogy kellemes szünetet mindenkinek!! :))


-Azt kérdeztem, hogy mit nem láthatok meg?-lép beljebb a szobába, mire én is hátrálok egyet, de a sarkam az ágyba ütközik és hátra vetődök a takaróra.
-Szóval, mit nem láthatok meg?-kérdi türelmetlenül.
Na most mit csináljak? Azt csak nem mondhatom el, hogy megjelent a halott anyám, akit az Isten küldött azzal a céllal, hogy vezessen az utamon.El is küldene a diliházba. Nem! Hazudnom kell.
-Hát...tudod van egy új képzeletbeli barátom. Igen.-tudja, hogy hazudtam, szinte látom a szemében.
-Ahha! Értem. Nos, majd gyere le.-néz wtf fejjel, majd kislisszol a szobából és becsukja maga mögött az ajtót.
Nagy levegőt veszek, amit meg könnyebbülve fújok ki. Anyám jelenik meg a röhögéstől fuldokolva.
-Képzeletbeli barát?-nevet.-Ez honnan jött?
-Csak nem mondhattam, hogy a halott anyám beugrott hozzám, mert az Isten küldte.-mosolygok már én is és  végül belőlem is kitör a nevetés.
-Nekem most mennem kell drágám. Majd még később meglátogatlak, de ne feledd. El kell innen menned.-húzza végig a kezét a karomon, de nem ér hozzám, majd el is tűnik. El sem köszöntem tőle, de ő már itt sincs. A fürdőben megmosom az arcom és megtörölöm. Most jut eszembe,  Zayn kérte, hogy menjek majd le. Elhagyom a szobát és szépen lesétálok a nappaliba.
-Á szia Lola. És hol hagytad a képzeletbeli barátodat?-kérdi gúnyos mosollyal az arcán.
-Muszáj bunkónak lenned?-vonom fel a szemöldököm.
-Kérdésre nem válaszolunk kérdéssel. Tessék ezek a tiedek. Nem tudom mi a méreted, ezért csak fölkaptam pár cuccot és jöttem is.-nyom a kezembe három zacskót, tele ruhákkal.
-Köszi!-motyogom halkan és felszaladok a szobába, hogy felpróbáljam az összeset. Ledobom magamról a pólót, amit Zayn adott tegnap este és belebújok a szebbnél-szebb ruhákba. Minden egyet külön-külön mutatok meg Zayn-nek, de mindegyikre az a válasza, hogy szép, csinos vagy éppen jó. Már kezdek ideges lenni. Azért futkozok le-fel a lépcsőn, hogy csak egyszavas dicséreteket adjon?
A végére hagyom a fehérneműket. Az igazat megvallva, nem vagyok szégyenlős, csak ha kicsit többen vannak ott mint 2 ember. Szóval felvettem az egyik fehérneműt és lassan lebattyogtam a nappaliba. Csönd van. Zayn biztos telefonozik.

5 megjegyzés:

  1. nagyoon jóó!! melyik részben derül ki h vámpírok??
    puszii *L* xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia:) hát még egy picit kéne várnod :33 amúgy köszii

      Törlés
  2. Szia :) kész a kritikád:http://sarahblogdensing.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Fuh hát nem csalódtam !!! :D Megint nagyon jó lett !! Nem nagyon értem Zayn hangulatváltozásit, de igen bírom :D A végére még annyit, hogy kíváncsi lettem volna Zayn reakciójára mikor meglátja Lola-t fehérneműbe ;)
    ~K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)) hát mit mondjak. <33 a kövi rész hnap lesz és megtudod :))

      Törlés