2013. július 21., vasárnap

IX. rész Előzetes

Csajok. Röstellem amiért néha kicsit későn hozom a részt, de meg kell értenetek, hogy nekem is kell élet. Anyám rájött, hogy van blogom! Azt akarja, hogy fejezzem be pedig nekem ti vagytok a mindeneim. Tudom, hogy nem vagyok nagyszerű író. Visszatérve én nem akarom, hogy megszűnjön ez a blog. Egyszer már fel akartam adni, de nem tettem. Szóval a végsőkig ki fogok tartani, mert szeretlek titeket, de most csak egy kis előzetessel tudok szolgálni nektek. Remélem nem baj. Igyekezni fogok. És azt is sajnálom, hogy nem írok választ a komikra. 

***

Zayn a nyakánál fogva rángatja le rólam a vámpírt és behúz neki egyet teljes erejéből. A férfi nem tántorodik meg, Zayn-nek ront, hozzá vágja a fához és az ágak közt ragad. Az események láttán elborzadok és Zayn nevét sikítom, aki nyögve esik le a fa ágai közül. Oda mászok hozzá és rám néz bűntudatosan. Szemei már nem gesztenye barna színben csillognak, hanem ijesztő vörösben.

 Lesüti a szemét, feltápászkodik a már lassan mocsárrá alakult földről és minden erejét beleadva, fogait kieresztve, dühösen, morogva rohan a férfi felé, de az elkapja Zayn nyakát, a magasba emeli és  fojtogatni, majd a szabadon maradt kezével verni kezdi. Szörnyű ránézni Zayn-re. Arca már véres, látszik rajta, hogy kimerült.

Nem hagyhatom, hogy megölje.

Az eső még jobban esik és szinte már fáj, ahogy a bőrömhöz ér. A földre tekintek és felcsillan a szemem, amikor meglátok mellettem egy vastag fa ágat. A kezembe veszem, megszorítom és felkelek a sáros földről.
Zayn-re nézek, aki már lassan az utolsókat leheli.
Meglendítem a kezem és az ággal egy hatalmas ütést mérek a támadóm tarkójára, mire mind a ketten a földre esnek. Pár másodpercig ott maradnak, de a férfi kel fel elsőnek, Zayn-t ott hagyva, engem vesz célba.

A fának nyom. Szememet összeszorítom és várom a véget, de nem történik semmi. Csak egy gyengéd kezet érzek a karomon, ami egyre lejjebb csúszik. A szemem kinyitom, meglátom a leszegett fejű vámpírt és az előttem összeesett Zayn-t.

11 megjegyzés:

  1. Wow!Nagyon tetszik :) Gyorsan kövit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. hamar hozom az egész részt!:))

      Törlés
  2. bocsi, hogy megkérdezem, de anyukád mért nem szeretné, hogy blogod legyen?
    amúúgy a rész...ááááá!! már vároom a folytatást <33 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly nyáron kezdtem el írni és ez a suli rovására ment. A jegyeim leromlottak és majdnem megbuktam föciből:(( és anyunak már elege van ebből. de nagyon köszönöm hamarosan hozom az egész részt :))

      Törlés
  3. Én anyukád helyében örülnék örülnék h ilyen tehetséges vagy! szuper író és énekes! :) nem tudom h ebben mi rosszat talál, de szerintem ez szuper dolog, h megosztod a világgal a rajongásodat egy banda iránt, amit egy kis történettel fűszerezel meg! Ez nem mindenkinek jön össze. És ahogy nézem elég sokan feliratkoztak és rajongnak a blogodért! ha nem is nagyon, de akkor is sikeres vagy! :) Gratulálok hozzá! csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, nem tudjátok, hogy mennyit jelent nekem ez a blog. eleinte nagyon féltem tőle és még most is van néha kétségem, de akkor rátok gondolok és egyből visszanyerem az önbizalmam. :))

      Törlés
  4. Abba ne hagyd !!!! Tudod, hogy imádom !!! :D És hamar hozd az egész részt !!! Egyébként azt hittem Zayn könnyebben végez az ellenséggel és szerintem a szívkitépős módszer sítlusosabb lett volna, de így is tökéletes !! :D
    ~K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is te lennél :))köszii szépen <3 megfogadom a tanácsod és legközelebb lesz benne szívkitépős módszer :DD

      Törlés
  5. Ez nagyon jó és izgalmas is!! ;D Várom a folytatást és Gratulálok!! ;DD <33

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen jó lett! Már az előzetes is. És hidd el tudom milyen helyzetben vagy! Csak az én esetem kicsit más... na jó nem fecsegek tovább! Remélem most hogy nyár van nem kell sokat tanulnid és így anyukád megengedi hogy írj nekünk! Szeretünk és támpgatunk! És ha tényleg ennyire fontos nekd az írás akkor még csinálhatnánk egy online petíciót! Tudo fura ötlet de én már csak ilyen vagyok! - D

    ui: Sok sikert! <3 :*

    VálaszTörlés