2013. augusztus 8., csütörtök

Hatodik Díj :))

Ismét nem rész.... hatodik díjam :DD Komizzatok még a 12. részhez :))) <33
Köszönöm a díjat:  
Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel 10 kérdést a saját jelöltjeidnek!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
Remélem elnézitek nekem ha ezt most kihagyom. Már sokszor leírtam.

10 kérdésre válaszolok:
1. Kedvenc színed? - kék.
2. Hobbid? - kosarazás, focizás, tánc, ének, biciklizés, csavargás a barátnőimmel, éjjel az íróasztalnál ülök és írom a részt a füzetemben.
3. Mi a beceneved? - Patri, de a kedvencem a Dinamo.
4. Mi az amit utálsz? - ide nagyon sok mindent leírhatnák. 
5. Mi a kedvenc filmed? - nincs kedvenc. 
6. Miért kezdtél el írni? - az jó kérdés. talán mert szeretek és ebben találom meg a második énem az éneklés mellett. 
7. Hogyan szeretted meg az 1D-t? - tavaly nyáron az egyik barátnőm írt egy Zayn-es történetet és én is el kezdtem írogatni.
8. Mi leszel ha nagy leszel? - felnőtt.:) igazából még én sem tudom, hogy hova sodor majd az élet, de előbb vagy utóbb ki fog derülni.
9. Szeretsz zenét hallgatni? - imádok <3 kedvenc elfoglaltság a netezés mellett.
10. Hová akarsz eljutni? - Londonba, Párizsba és Hawaii-ra. 

Felteszek 10 kérdést:
1. Mi az vágyad?
2. Mitől félsz a legjobban?
3. Ha lenne 1 kívánságod mi lenne az?
4. Örülsz a díjnak?
5. Szoktál sportolni?
6. Szereted a sulit?
7. Olvasod a blogom? (muszáj volt bocsii)
8. Olvasol könyvet?
9. Ki a kedvenced az 1D-ből?
10. Linkcserézünk?

10 ember akinek küldöm:

2 megjegyzés: