2013. október 22., kedd

Kritika

Sziasztok. Kaptam egy kritikát a blogról és úgy döntöttem, hogy meg mutatom nektek :DD Ha ti nem vagytok, nem jutok el idáig. Köszönöm a sok sok támogatást  <33
Ti vagytok a legjobbak...:3
Millió puszii: Patrícia

link itt


  • Tartalom: 10/10 Igaz, hogy nem olvastam el az egészet, csak az elejéből, végéből és innen-onnan egy-két részt, de amit olvastam hát azt kell mondjam ....... imádtam! Örültem a trailereknek is, ami által jobban megismerhető lett a blogod, annak szereplői és története. Nagyon ügyes vagy. Tetszik, hogy részletezed ki mit érez, ezáltal jobban át tudtam élni a történéseket. Kevés blog van, amit nagyon szeretek és aminek az írójára felnézek és te ide tartozol. Remek! 
  • Kinézet: 10/10 Engem levettél a lábamról. Nekem iszonyatosan tetszik a fejléc is és az egész blog összhatása. Valamiért csak imádom. Szerintem beleszerettem,. :D 
  • Szereplők:  A szereplő választás is nagyon jó. A főszereplők összeillenek és egyszerűen nem találtam hibát semmiben. :)
  • Egyszerűen nem tudtam belekötni semmibe, bármennyire is szerettem volna. Nekem nagyon bejött a blogod és csak annyit tudok mondani, hogy így tovább! Biztos, hogy olvasni fogom, amint időm engedi. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése