2013. június 28., péntek

Első Díj :))

Köszönöm a díjat Nino-nak :))
Teendők:
1, Írj 11 dolgot magadról
2, Írj 11 kérdést 
3, Válaszolj 11 kérdésre
4, 5 személy akinek küldöm 

#1 
1. Magyargencsen élek
2. Szeretek írni és énekelni
3. Kedvenc sorozatom a Szalamandra
4. Van egy pulikutyám
5. Jelenleg van 6 macskám
6. Zayn a kedvencem <33
7. Augusztus 2-án leszek 16 
8. Utálok tanulni
9. 6 kettesem lett év végén
10. Directioner vagyok
11. Még mindig utálom Perrie-t!!!!

#2
1. Mióta vagy Directioner?
2. Olvasol blogokat?
3. Szemed színe?
4. Hol laksz?
5. Kedvenc állat?
6. Ki a kedvenced?
7. Kedvenc színed?
8. Milyen a blogom?
9. Mióta írod a blogod?
10. Szereted a Little Mixet?
11. Mi szeretnél lenni ha felnősz?

#3
1. Jó a blogom? xd bocsi nem bírtam ki :D - sorry de még nem olvastam bele2. Dr. Csont v Castle? - hm...jó kérdés, de inkább Castle3. Coca Cola v Pepsi? - nem nagyon iszok cola-t4. Kedvenc szórakozásod? - zenét hallgatni, éneleni és a barátokkal lógni5. Ha lenne egy zsiráfod mit tennél vele? ;D - fogalmam sincs :DD6. Jelenleg mit csinálsz? - facebook-ozok, zenét hallgatok, olvasok blogokat és válaszolok a kérdéseidre7. Szereted ha hülye kérdéseket teszek fel? :D - igeeen, mert én is hülye vagyok :D8. Fekete v Fehér? - mind29. Szemed színe? - barna10. Kedvenc helyed? - a cinca11. Mért? - mert ott nagyon jól lehet gondolkozni

#4 
Jelenleg nem tudom elküldeni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése