2013. június 28., péntek

Második díj :))

Köszönöm a díjat Anitának!
Teendők: (már tudom)

#1
1.Imádom a Take Me Home-ot és az Up All Night-ot
2. Nincs befestve a körmöm
3. Van még egy blogom
4. Mielőtt directioner lettem volna lebuziztam a fúkat (sorry)
5. Zayn felesége vagyok (amúgy nem)
6. Nincs fiúm (közérdekű)
7. Szeretem az állatokat
8. Még most is utálom Perrie-t!!!!
9. Szeretem a vámpírokat és az angyalokat!
10. Félévkor és év végén majdnem megbuktam föciből!
11. Gyakran elfelejtek dolgokat (közérdekű)

#2
1. Ki a kedvenced?
2. Olvasol könyvet?
3. Ha igen mit, ha nem akkor miért?
4. Kedvenc zenéd?
5. Kedvenc színed?
6. Milyen tanuló vagy?
7. Hány éves vagy?
8. Hol laksz?
9. Szereted a Little Mix-et?
10. Ha szereted hagyd ki a kérdést, de ha nem szereted, akkor miért nem?
11. Szereted Austin Mahone-t?

#3
1. Kedvenc sorozat? - Szalamandra
2. Kedvenc szín?- sok van
3. Kedvenc tantárgy? - az meg mi??? :DD najó vicc volt, amúgy az ének
4. Kedvenc étel? - sok van
5. Kedvenc könyv? - Alyson Noel-Halhatatlanok sorozat
6. Kedvenc blog? - Nem tudok választani
7. Kedvenc énekes/énekesnő? - Hát...van egy-kettő
8. Idegesít, hogy csak ilyen kedvences kérdéseket teszek fel? - nem
9. Ha az előbb válaszod az volt, hogy nem, akkor még mindig nem? (Ha igen
volt, ezt hagyd ki:D) - még mindig nem :))
10. Tudtad, hogy a delfin valójában egy meleg cápa? (Glee-Brittany S. Pierce)
- nem, nem tudtam, de kösz az infót :33
11. Örülsz, hogy nincs több kérdésem? - is-is

#4
Ismét nem tudom tovább küldeni!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése