2013. június 20., csütörtök

II. rész

Sziasztok! Na, mivel kaptam nagyon aranyos komikat és 2 feliratkozót úgy döntöttem, hogy megérdemlitek a részt :)) Ismét köszönöm a segítséget Ruip Martinnak! Jó olvasást :D kérnék ismét pár komit és ha lehet feliratkozókat is.


A fürdőszoba felé veszem az irányt. Benyitok egy ajtón és elém tárul a saját fürdőm. Majdnem olyan a színe, mint a szobámnak. A dugót bedugom és a kád felett megnyitom a csapot. Figyelem ahogy meg telik vízzel és  amikor úgy, hogy elég víz ment bele, elzárom a csapot. Átázott gönceimet lassan vetem le magamról. Mutató ujjammal nézem meg, hogy elég meleg e, majd belelépek a kádba. Sóhajtva nyúlok el a meleg vízben és áztatom magam. A kád végén lévő szappanhoz nyújtózkodok, a kezemben összedörzsölöm és átkenem vele a testem. Lemosom magamról, majd a hajam is bevizezem, de sampont sehol nem látok. A dugót kihúzom és kiszállok a kádból. A fürdőszoba szekrényben látok csak egy törülközőt, amit használatba is veszek.
Magam köré tekerem és besétálok a szobámba. Minden fiókot és szekrényt átkutatok, de egy pólót se találok, amit magamra vehetnék. Nem marad más választásom, le kell mennem törülközőbe. Nagy levegőt veszek, az ajtót kinyitom, kilépek és a lépcsőt veszem irányba.
A konyhába érve megpillantom Zayn-t és feléje közeledek. Az eddig, nekem hátat fordított srác felém fordul és ledermed. Többször végignéz rajtam és a száján ott van egy perverz mosoly, az arcomat rögtön elönti a pír.

-Mit akarsz?-kérdi felvont szemöldökkel.
-Csak...csak egy pólót.-válaszolok félve.
-Gyere!-sóhajt fel, majd ismét a lépcsőhöz megy, amin most jöttem le.
Az emeleten egy másik szobába nyit be, ami feltehetően az övé. Nem olyan, mint az enyém. Ez kicsit fiúsabb, kevesebb hely van benne, a falak olyan szürkés színűek. A fal mellett lévő asztalon meglátok egy képet, amin  Zayn és négy srác van. Rögtön odamegyek, a kezembe veszem a képet és megnézem. Bal szélén tuti, hogy Zayn van, majd egy szőke, aztán egy göndör, kockás ingben, mellette egy oldalra fésült hajú gyerek és  megint egy göndörebb. Mosolyognak és elég helyesek.
Kicsit régebbi kép lehet, mert ahogy elnézem itt még nem volt Zayn hajába egy szőke tincs és nem volt borostás.
-Neked nem mondták, hogy más holmijához nem nyúlunk?-kapja ki a kezemből a képet idegesen.-Itt a pólód.-nyomja a kezembe a fehér pamut anyagot.
-Ők a barátaid?-mutatok a fotóra.
-Ja. Egy bandában zenélünk-meséli.-Ez én vagyok, ő Niall, Harry, Louis, Liam.-mutogatja balról jobbra.-Most pedig kifelé a szobámból!-morog, mire kisprintelek onnan, egyenest a saját szobámba, ahol kényelmesen átveszem a kb. 3 számmal nagyobb pólót és lesétálok a konyhába.
 ***
Tele hassal rakom a tányért bele a mosogatóba. Szemeimet, mintha tégla húzná le. Hosszú volt ez a nap. nekem legalábbis az. Ha Zayn nincs és nem fogad be, ki tudja mi tettek volna velem az árvaházba. Talán megerőszakolnak vagy megölnek vagy lehet, hogy mindkettő. Feleszmélek ezekből a rettenetes gondolatokból és azt veszem észre, hogy beérek a szobámba. Meleg van itt bent, ami a kinti világról nem mondható el. Pedig május végén az idő melegebbre szokott fordulni, de most nem.
A kezem óvatosan végighúzom az ágyon lévő takarón. Milyen puha-suttogom. Lassan rádőlök és betakarózok. Valahogy otthon érzem magam. Otthon. Ez a szó. Hiányzik a Bradfordi lakásunk. Még most is érzem ahogy anya süti a süteményt, apa épp akkor hoz haza az óvodából. Anyuhoz szaladok és szorosan átölelem. Apa édes csókkal köszönti anyát. Nevetgélünk, játszunk. Ez elmúlt 10 éve, amikor anya meghalt. Még csak 5 éves voltam és alig fogtam fel, hogy mi történt. Apával maradtam. Ő az italba fojtotta bánatát és az alkohol fél éven belül el is vitte. Ekkor kerültem az árvaházba. Egy  kis könnycsepp gördül le az arcomon, amit gyorsan le is törlök.
Nyílódik az ajtó és belép rajta Zayn boxerbe. Boxer? Komolyan? Hahó, van itt kicsi is!
Felső testén pár tetoválás ékeskedik, amit nem tudok nem észrevenni, de ez alól nem kivétel a kidolgozott kockái sem. Percekig bámulom és már szinte ott tartok, hogy megfulladok, a levegő hiány miatt.
-Mi van?-morog rám.
-S...semmi.-rázom meg a fejem.
-Akkor szia.-köszön el, de mielőtt kimenne utána kiabálok.
-Zayn!
-Hm?-fordul meg türelmetlenül.
-Kapok jó éjt puszit?-nézek kiskutya szemekkel, hogy direkt húzzam az agyát.
-Jó éjt!-felnevet, majd fejét rázva kimegy a szobából.
Én is elnevetem magam. Pár percig hallgatom az eső kopogását a háztetőn, majd oldalra fordulok és átadom magam az álmok világának.

18 megjegyzés:

  1. Kövit kövit kövit kövit kövit!!!! Nagyon jó!!!!! Kíváncsi vagyok a folytatásra!!! *o* Gyorsan kövit!!!! *.* :3
    xx

    VálaszTörlés
  2. Sziia :)) wááá nagyon köszönöm! amint meglesz a rész ígérem hozom <3 és köszönöm még egyszer komit :DD

    VálaszTörlés
  3. ez valami eszméletlen jó,ügyesvagy Patrii:)<3 kövit gyorsaaan:$ <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Szaszám :)) imádlak <3 ígérem hamar hozom a részt :D

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan következőt :D !!! Egyébként csak nekem tűnik úgy, hogy Zayn állati bunkó, vagy télleg az ?? :D
    ~K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali :) köszönöm szépen. Amúgy Zayn tényleg bunkó, de ez majd meg fog változni egy kis idő elteltével :DD

      Törlés
  6. Istneme nagyon jó *o*! :)Kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi nagyon köszii és azt is feliratkoztál :DD hamarosan jön a kövi rész :)

      Törlés
  7. Ez valami eszméletlen!*o* Nagyon tetszik ügyes vagy!:)*.*
    Kövit kövit kövit kövit gyoooooooooorsaaaaaaan:)*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm <3 hamar hozom a kövit :DD és köszii hogy komiztál.

      Törlés
  8. Nagyon Tetszik *-*
    amugy *~Nikiica~* admin vagyok..:))

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik! gyorsan kövit!!! :)

    VálaszTörlés
  10. nagyonnagyogynagyoon tetsziik:)) és már most látszik milyen jól írsz:DD
    gyorsaaan kövit!!:D xx.

    VálaszTörlés
  11. kész tehetség vagy! nagyon nagyon tetszik :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azért ne túlozz drága barátnőm :)) szeretlek ám <3 és köszii

      Törlés
  12. Jujj tetsziik :) fel is iratkoztam :D mikor lesz kövi ? :$ :)

    VálaszTörlés
  13. Sziia:)) ma lesz rész! és köszii h feliratkoztál és írtál komit <3

    VálaszTörlés