2013. augusztus 31., szombat

Előzetes!

Sziasztok! Először is kérek mindenkit, hogy aki olvassa a blogom, csatlakozzon a facebook csoportba!!!
Másodszor meg úgy döntöttem, hogy nem fogom abba hagyni a blogot még iskola időben SEM!
Pedig meg tehetném, mert a tanulmányi eredményem nem éppen fényes. A lényeg, hogy nagyon fájna a szívem a blog után és utánatok is! Na de akkor nem is dumálok többet, itt az előzetes!
ui.: akik fel vannak iratkozva! kérlek titeket, hogy hagyjatok nyomot magatok után kommentbe vagy chat-en!!! :)) szeretnék sok-sok megjegyzést látni, hogy tudjam, támogattok engem.
Puszii: Patrícia

***

Végig tekintek a sok emberen. Vannak akik hazafelé tartanak a családjukhoz, vannak akik rokon látogatóba igyekeznek, vannak akik nyaralni indulnak. Míg mi? Mi menekülünk. Menekülünk, hogy Zayn biztonságban tudhasson maga mellett, menekülünk a veszélytől. De egyvalamitől még maga Zayn sem tud megmenteni. A haláltól. Sosem tudhatjuk, hogy mikor érkezik el a vég, hogy mikor hajtjuk örökre álomra a fejünket. Az életünk minden egyes napja meg van számlálva. Még mindig gyengének érzem magam és mintha nem lennék önmagam. Mintha egy fátyol takarna el engem és beleolvadnék a külvilágba.

Kabátom ujját, könyökömig feltűröm és csuklómon, Zayn fogának nyoma piroslik. El-el nézegetem a két pici lyukat. Már nem érzem azt a lüktető érzést, amit kb. fél órája, amikor ordítottam és sikítottam a fájdalomtól. Zayn, kezébe veszem a tenyerem és elmosolyodik.
-Nem fogsz tudni mindentől megvédeni.-motyogok halkan, hátra dőlve.
Rá nézek. Arca elkomolyodik.
-De igen! Valakinek meg kell óvnia téged.-mordul fel.
Szemében látom, túlteng benne a védelmező ösztön.
-Engem a magánytól kell megóvnod.

***

21 megjegyzés:

  1. Ha valami nem tetszik nem kell olvasni!!! ennyi!

    VálaszTörlés
  2. te kértél komit, én csak az őszinte véleményemet mondtam el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legalább ne névtelenül irogass... köszii!

      Törlés
    2. Igen ő kért komit de akkor írd le mi nem tetszik benne "-.- és el lehet húzni ^^

      Törlés
  3. Patrícia ne hallgass a névtelen komizóra :) Még annyira se volt méltó, hogy a nevét feltüntesse -.- Szerintem Kurvajó és örülök, hogy nem hagyod abba a blogot ♥ Imádlak ♥

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. köszönöm szépen, hogy komiztál :D <3 <3

      Törlés
  5. nagyon szuper! akinek nem tetszik az ne olvassa...ENNYI!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Wíííííííííííííííííííí ez az ^^

    VálaszTörlés
  7. Ne hallgass a névtelenre!nagyon jó lett!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogok. köszönöm, hogy komiztál :DD <33

      Törlés
    2. Am. mikor jön a rész?????

      Törlés
    3. amint lehet hozni fogom. szombaton már fent lesz!!! igyekszem :DD <333

      Törlés
  8. valóban ne hallgass rá,bár én is névtelen vagyok xD am meg én is ismerem azt az érzést amikor azt mondják szar de nem indokolják meg...a lényeg a lényeg,hogy mi nagyon szeretjük a blogot és hamar hozd az egész részt:D pusszantalak blondieee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm... olyan jó érzés ezt olvasni. erőt ad nekem <33 puszii :33

      Törlés
  9. nagyon jó lett :D <3 nagyon örülök, hogy folytatod a blogot és nem hagyod abba :D

    VálaszTörlés