2013. augusztus 30., péntek

Fontos!

Sziasztok, drága egyetlen olvasóim!

Sajnos rossz hírt kell közölnöm veletek. A blogot egy időre abba kell hagynom. Miért is?: Nos az iskola miatt. Mindenki életébe eljön az a pillanat, amikor dönteni kell. Ha sokan nem is ismernek engem, de akik igen, ők tudják rólam, hogy nem szeretem a sulit. Viszont. Most leszek 10.-es és nem tudok a nyakamba venni még egy dolgot. Ott lesz a tanulás, a ping-pong edzések és a zeneiskola. Ezek mellett nem tudnám tovább írni a blogot. Viszont!
Őszi szünetben talán újra írni egy részt.

Komolyan mondom megszakad a szívem, amiért nem tudom tovább írni.
Rettenetesen hálás vagyok nektek mindenért. Tényleg!
A több, mint 10.000 oldalmegjelenítésnek, a 43 feliratkozónak és a közzétett 244 kommentnek.
Számomra sokat jelentett. Tudnotok kell, hogy nagyon hálás vagyok nektek és szeretlek titeket. Remélem megértitek, hogy most számomra a tanulás az első.

Imádlak titeket: Patrícia! <3

1 megjegyzés:

  1. én megértem, de hétvégente is iskolába jársz? vagy te nem szoktál pihenni? sajnálom h abba hagyod...

    VálaszTörlés