2013. augusztus 7., szerda

XII. rész

Amint leérünk a lépcsőn, egy kedves hölgy sétál elénk és az asztalunk felé vezet.
Már nem karolok Zayn-be. Kéz a kézben suhanunk a nő után az asztalunkig. Az emberek végig néznek rajtunk, majd a mellettük ülőkhöz fordulnak és összesúgnak.

Végig száguldunk az asztalok között. Pár méterrel előttem, megpillantom Harry-t és a többi fiút, két gyönyörű, báli ruhás, nálam idősebb lány társaságában.
Az egyik észre vesz, oldalba böki a mellette ülőt, akinek a tekintete egyből rám szegeződik és elmosolyodik, majd Louis-nak szól, bizonyára az érkezésünkről.

Az összes fiú fel áll a székéből, mire odaérünk a kerek asztalhoz. Zayn elengedi a kezem és a srácokkal lepacsiz. A lányok is felállnak, de ők engem köszöntenek.
-Eleanor vagyok.-nyújtja felém illedelmesen a kezét, közben mosolyog rám kedvesen.
-Lola.-rázok vele kezet félénken.
-Szia Danielle vagyok.-ő nem fog velem kezet, helyette szorosan megölel.
-Zayn már sokat mesélt rólad.-fogja meg a vállam Eleanor.

Mégis mit mesélhetett rólam?
Egy öltönyös férfi és egy kosztümös nő tűnik fel a színpadon, mikrofonnal a kezükben és egy üveg állványhoz sétálnak. A férfi kezd bele a szövegébe, majd a nő fojtatja tovább és elmondja a fellépőket, végül kihívja a színpadra Justin Timberlake-et, aki átadja az legelső díjat. A műsor nem áll meg továbbra sem. megy minden sorjában.

A díjátadó felén a fiúk felállnak az asztaltól. Zayn mellém lép és a fülemhez hajol. Lehelete csiklandozza az arcomat.
-Mindjárt vissza jövünk.-motyogja a szavakat.
Elhajol és egy aprót bólintok a fejemmel.
Észrevétlenül elhagyják a termet. A nő elkezd beszélni és kihívja a színpadra a soron következő fellépőt. A színpadon megjelennek a fiúk és taps vihar tör ki a teremben. Megszólal egy lassú szám. Belekezdenek. Zayn az első.
Gyönyörű hangja betölti az egész termet. Ámulva hallgatom a szép szerelmes dalt. Tekintetét érzem magamon. Engem bámul. Nekem énekeli a szavakat.
Teljes az összhang.
Végül el hagyja a torkukat az utolsó hang is, meghajolnak, ezzel jelezve, hogy vége a fellépésüknek.

Azt veszem észre, hogy a szék mozog mellettem és ott terem Zayn a fiúkkal együtt. Mosolyogva bámuljuk egymást folyamatosan. Elveszek a tekintetében. Magával ragad a szeme csillogása.
Egy pincér tűnik fel az asztalunknál és tele rakja gusztusosabbnál gusztusosabb étellel,  egy pincérnő segítségével. A fiúk telepakolják a tányérukat mindenfélével, míg én csak a Caesar-salátából veszek, de annak csak a felét tudom elfogyasztani. Zayn tányéra üres, de érthető. Neki más az étrendje.

***

Ismét egy újabb díj kerül átadásra. Ezúttal az "Év együttese" címként. Az üveg állványnál már a díj átadója áll. Felnyitja a kezében lévő kis fehér borítékot és kiveszi belőle a lapot amire a nyertes van rá írva.
Mindenki izgatottan várja a nyertes bandának a nevét.Vidáman hangzik el végül a One Direction szó és hangos éljenzés, taps üti fel a fejét a teremben. Eleanor és Danielle felpattannak a székből és boldogan ölelgetik a fiúkat, majd felmennek a színpadra, hogy átvegyék a díjat.
Egy pici szobor féleséggel tértnek vissza hozzánk. Megszólal egy zene, mire pár ember felsétál a parkettre és táncolni kezdenek.
A tekintetem a táncolókra irányul. Oly annyira bámulom az embereket, hogy nem tűnik fel, hogy Zayn már nem ül az asztalnál.
-Táncolunk?.nyújtja felém a kezét, amit bólintva el is fogadok.
Felsegít a székről és a táncparkett középére vezet. Egy teljesen más dal veszi kezdetét. Egy lassú és szerelmes dal.  --> itt <--

Kezem gyengéden a vállára helyezem, míg ő a derekamra csúsztatja a tenyerét. Egyszerre lépünk, sajnos én rossz irányba, így Zayn lábára taposok a magassarkúmmal.
-Én nem tudok táncolni.-rázom meg a fejem szomorúan.
Zayn körbe néz, majd elengedi a derekam és helyette a kezem fogja meg. Az egyik nyitott üvegajtóhoz húz és kimegyünk a szabadba.
Egy hűvös fuvallat csapja meg meztelen vállaimat és lábamat, mitől kiráz a hideg. Csillagok az égen és a gőgös Hold utat mutat a sötét éjszakában.

Elindulunk a pázsiton és egy virágoskerthez érünk. Gyönyörű növények hajlongnak ki a füves útra. A kert végében feltűnik egy kivilágított pavilon. Annak irányába indulunk.
Kézen fogva felvezet a három lépcsőfokon és megállunk a kúpja alatt.
-Itt senki nem látja hogyan táncolsz.-meghajol előttem és ismét kezét nyújtja.
Mosolyra húzódik a szám. Pukedlizek előtte és kezem az övébe helyezem. Gyengéden magához von és lassúzni kezdünk. A zene még idáig is elhallatszik.
Megpörget a tengelyem körül és amikor már szembe állok vele, mindkét kezét a derekamra helyezi. Lábam elhagyja a talajt. Zayn a magasba emel és pár másodpercig ott tart.

A talajra rak és egymás szemébe nézünk.
-Megvolt már az első csókod?-vonja fel a szemöldökét. Csak megrázom a fejem ezzel adva választ.-És szeretnéd, hogy legyen?-gondolkodás nélkül rávágom az igent.
Még szorosabban von magához, úgy, hogy már egy cérna szál sem férne el köztünk.
Szívem kitér megszokott üteméből és dübörög az izgatottságtól. Egyszerre kezdünk el közeledni egymáshoz. Szemem az utolsó pillanatban csukom le.

Kezem tarkójára helyezem.
Ajkaink találkoznak. Tökéletesen csókoljuk egyműst ezerféle képen, mind helyes. Egy percre sem szakadunk el egymástól, egészen addig, míg Zayn el nem hajol levegő hiány miatt.
Sóvárogva nézek duzzadt, nedves ajkára. Érezni akarom újra és újra, amíg utolsót nem ver pici szívem. Szorosan tart a karjában. Tarkójánál fogva húzom magamhoz, hogy még százszor csókoljon ilyen szenvedéllyel, mégis gyengédséggel.
-Ha félsz is tőlem...-kezdené el, miután újra magára hagyta ajkamat, de én beszélek helyette.
-Ha félnék is tőled... már késő lenne. Beleszerettem a szemedbe, a hangodba, ahogy rám nézel és ahogy kimondod a szavakat. Én... én...-szájával betapasztja számat és csókol tovább.
Alsó ajkába harapok, mire felmordul egy kicsit és keze a derekamról, meztelen vállaimra vándorol, én pedig dús, fekete haját túrom.
Erre megérte várni.

***

Sziasztok drága olvasóim. Na hogy tetszett a rész? Ismét előbb hoztam. remélem nem baj. Komizzatok, pipázzatok és iratkozzatok fel, írhattok chat-be is. Szeretettel várom az új olvasókat. Kövi rész nem tudom mikor lesz de chat-be ki fogom írni, tehát azt is figyeljétek :))
Több mint 7 ezer nézettség, 30 feliratkozó. <33 nem tudok mit mondani. köszönöm szépen és nagyon hálás vagyok annak aki folyamatosan komizik. Ölellek titeket. puszii <3

24 megjegyzés:

  1. Isteneeeeeeeeeeem *-* ahwww ♥ Zaaaaayn :$$ ♥ kész végem :$$ hozd a kövit gyorsaaaan ! :D ♥
    Puszii :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jól írsz,hogy áhhh!!Olyan jó a blogod,az elején nem hittem,hogy Zayn VÁMPÍÍÍR! :D De olyan édes......*--* eldobom az agyam xD Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Juuujjj*----* De imádom Én a blogood*.* És téged iis :* <3
    És tudom hogy szeretsz és tudom hogy meglepsz egy résszel vasárnap előtt vagy vasárnap és ezzel kívánsz nekem jó nyaralást! *----* Légysziii, kérleeek, könyörgööm :* Bármit megteszeek... Imdálaak...ha kell megölöm magam hogy írj egy új részt! Látod ennyire szeretem ölni tudnék értee :* <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy szereted a blogom :DD nem biztos hogy megleplek, de ne öld meg magad. először meg kéne írnom a részt :)))
      De jó nyaralást kívánok neked. tudom hogy imádsz <33 én is téged, hogy komizol.

      Törlés
  4. imádom <3 hány éves is Lola? :D <3

    VálaszTörlés
  5. Fuh ez nagyon jó volt!!! :D Pont ahogy elképzeltem :D Imádom és olyan cukik voltak :D <3 <3 És hamar hozd majd a köviit!! :D :D
    ~K

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe köszönöm szépen :DD hamar hozom a kövit ígérem <33

      Törlés
  6. annyira jó, ahogy írsz, mintha ott lettem volna, annyira belemerültem

    VálaszTörlés
  7. Áááá...ez annyira romantikuuus!!!!<33 nagyon-nagyon gyorsan hozd a következő részt!!úristen ez annyira ááá....imádom!!!nagyon jól írsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg alig hiszem el, hogy ennyire tetszik a rész... komolyan mindjárt elájulok. nagyon köszönöm :DD én is imádlak téged <33

      Törlés
  8. oh anyám!!!!!!! :) *-* pontosan erre vártam! ez iszonyat romantikus! imádom! minél hamarabb a kövit légyszi!!! :) *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. örülök hogy tetszik :DD
      hamar hozom ígérem <33

      Törlés
  9. úúú nagyon tetszik :D most találtam rá a blogodra és awhhh zayn xD siess kérlek:D nagyon siess:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm. örülök, hogy tetszik. sietni fogok :DD <3

      Törlés
  10. szia:D én vagyok az előző névtelen aki írja hogy "awhhh zayn" :D szóval én neonon blogolok viszont küldök neked én is díjat xD ez a blogom:http://sillylovee.blog.neon.hu/ és imádom ahogy írsz és téged is <3 és még mindig azt szeretném ha sietnél:D remélem nem szúrtam el semmit és ki tudod majd rakni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia. nos nagyon szépen köszönöm a díjat... komolyan nem tudok mit mondani csak hálálkodni... <33 biztos vagyok benne, hogy nem szúrtál el semmit :DD

      Törlés
  11. Siess Pattim.Ez olyam...hmm....cukiiiiiiii *o*

    VálaszTörlés