2013. szeptember 14., szombat

Tizenkettedik Díj :))

Hali manók :))) nem rész,de hoztam nektek egy díjat, amit rettenetesen köszönök Gittának <33 részt nem tudom, hogy mikor fogok hozni, de a jövő hét folyamán előzetes biztos hogy LESZ!!! :D 
Puszii: Patrícia

Feladatok: Írj 11 dolgot magadról
Válaszolj a 11 feltett kérdésre
Tegyél fel 11 kérdést
Küld el 11 blognak

11 dolog rólam:
1. Van egy hörcsögöm, akit Albertnak hívnak :D
2. Lehet hogy lesz a blognak II. évada.
3. Utálom a förldrajzot.
4. Már van jegyem. :p
5. Anyum kiakadt amikor haza vittem a hörcsögöt xĐ :)))
6. Nagyon szeretnék még díjat kapni.
7. Imádom az összes olvasómat.
8. Még nem vagyok kész a 17. résszel... :///
9. Szeretnék énekes lenni.
10. Szeretem a 10.b-t (osztályom)
11. Szeretem a legjobb barátnőimet <33

Válaszolok 11 kérdésre:
1. Szereted a One Direction-t? - Nanáá <33
2. Kedvenc kajád? - Sok van.
3. Van valami álmod? - Hogy énekes legyek!!!
4. Meg szeretnél tanulni autót vezetni? - Majd igen.
5. Kedvenc tantárgy? - Irodalom és ének!
6. Milyen színű a szemed? - Barna
7. Kedvenc ruhamárka? - Öhm... fishbone... asszem :D
8. Mióta blogolsz? - Húha... nem tudom. június óta
9. Játszol valami hangszeren? - Még nem... de jövő évtől zongorázni fogok.
10. Szobád színe? - Sárga...(sötétebb sárga)
11. Sportolsz valamit? - Ping-pong

Felteszek 11 kérdést:
1. Szereted a One Direction-t?
2. Van már jegyed?
3. Ha van, hányas?
4. Hány feliratkozód van?
5. Kedvenc szín?
6. Hányadikas vagy?
7. Miért kezdtél el blogolni?
8. Tudsz játszani valamilyen hangszeren?
9. Örülsz a díjnak?
10. Meg vagy elégedve a blogoddal?
11. Mi inspirál egy rész megírásához?

Akiknek küldöm:
1. Tina
2. Dina
3. Macy

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, elmondhatatlanul hálás vagyok a támogatásodért! Rengeteget jelent <3 !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia...
      Ugyan nem tesz semmit. szívesen adtam a díjat, mivel megérdemled <33
      Puszii: Patrícia

      Törlés